Dålig dag.

Igår kom Linus hit. Underbart att få ha honom här igen.
Vi tog det rätt lugnt på kvällen. Myste framför Mighty Boosh och Grey's Anatomy (NY SÄSONG).

.. idag har jag haft en fruktansvärd dag.
Den började med att jag steg upp, gjorde mej i ordning och åkte till skolan med pappa. Därifrån åkte hela klassen (förutom draken som lös med sin frånvaro) till Hallandsåsen för ett studiebesök. Jag, Joel, Anette och Fredrik åkte i en bil.
När vi kom fram stod läraren där - hon hade väntat i typ en timma på oss. Sedan började vi leta efter ingången - som inte fanns. För vi var på fel sida berget.
In i bilarna igen och iväg. Borde inte läraren kollat upp vart vi skulle innan besöket??
Läraren hade dock försvunnit igen.
När vi åkt halvvägs ringde läraren och undrade vart vi tog vägen.. så fick vi sitta i bilarna och vänta på henne.
Till slut kom vi fram - rätt mycket försenade.
Vi fick se en film, fick lyssna på ett föredrag och gå i utställningslokalen.. vi fick inte ens titta in i tunneln.
När studiebesöket var över ville läraren gå och fika.. jag tror hon fick fika själv i slutändan för ingen ville med.
Tillbaka till skolan igen - i ösregnet.
På hemvägen åkte jag och pappa inom systemet (det var roligt dock).
När vi kom hem blev jag sms-terrad.. jag höll på att bli galen. Jag orkade verkligen inte (sov jättedåligt inatt, så humöret var inte på topp av den anledningen med).
Försökte jobba lite på mitt samhällsarbete som ska vara inlämnat imorgon.. det gick.. skitdåligt..
Gick och la mej för att sova en stund - men det var omöjligt att somna. Någon timma efter jag stegit upp igen bröt jag ihop av all stress, besvikelse och oro. Blä.

Jag och Linus var precis ute och gick en runda. Nu ska vi se på Afterlife och ta det lugnt. Det behöver jag.

Imorgon blir det R1. 70- och 80-talskväll. Verkar som att vi blir ett roligt gäng.

Jag har världens underbaraste pojkvän<3


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-10-01 @ 22:36:58 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Dåliga dagar för ofta något gott med sig. Du har ju Linus hos dig! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!