Dagen som ett enda stort frågetecken.

Inatt satt brorsan och jag och kollade på nyaste Harry Potter. Helt okej faktiskt (men den är ju långt ifrån lika bra som boken.. som vanligt..).

Och idag ska jag jädrar se hela Antichrist - hur tråkig den än må vara!! Jag har velat se den som fan innan (dock inte så mycket längre) - och ångrar mej säkert om jag inte gör det nu.

Annars vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda.. We'll see..
Nu ska jag dricka te (det och Antichrist är det enda som står på dagens agenda.. hmpf.)

Kommentarer
Postat av: anki
2009-10-17 @ 14:43:19 URL: http://egoanki.blogg.se/

jag har inte läst boken, men nya harry potter var bra, lite mer känslor i denna än i de föregående.



Rasmus är tio månader nu, tiden går fort! Fotot är taget i augusti, så han är ännu större nu :) Tjockiskinder har han fått med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!