Weiiiii!!

Fy faan vad jag varit effektiv idag!!

     Försov mej imorse, så det blev bråttom till skolan. Kom dit någon minut försent och storbölade (life sucks and all that) - men det gick över relativt snabbt.. snackade av mej med Viktoria så det gick fint. 
I skolan var allt som vanligt.. jobbigt och hemskt, men jag överlevde..
     När jag kom hem fikade jag med pappa och när han stack till jobbet gick jag för att ta en powernap.. det blev en powernap på några timmar. När jag vaknade fick jag brått upp. Jag hade ju massor att göra inför morgondagen!!
Så ikväll har jag:
- städat
- bakat pepparkaksdeg
- lagat mat med mamma (och tagit en öl till det - för det är mammas födelsedag)
- tvättat
- stickat

     Imorgon har jag två lektioner (näringslära och samhäll), sedan kommer mamma och pappa och hämtar mej för att åka till Halmstad och julhandla. 18.00 ser vi på Luftslottet som Sprängdes på Röda Kvarn och efter filmen åker vi bort till tågstationen för att hämta Linus!!<3


Kommentarer
Postat av: Anki
2009-11-28 @ 09:34:24 URL: http://egoanki.blogg.se/

berätta sen hur bion var :) vill se den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!