TRÖTT!!

.. sitter i TV-rummet och dricker kaffe. Jag är så trött!!
Imorse hade vi matte och sedan pluggade jag och Victoria näringslära av bara helvete.
Jag kom hem strax efter tolv och gick upp på rummet för att vila en kvart eller så.. JAG VAKNADE TRE TIMMAR SENARE!! Hade gärna legat kvar, men tyckte själv att det var fruktansvärt att ha sovit så länge utan att det var meningen.. så nu är jag allt uppstigen (men ack så trött).
Jag ringde Linus när han slutat för dagen och så har jag plockat lite härhemma.. men nu blir det till att slänga in en tunna tvätt (vilket inte är det lättaste för tvättmaskinen gör ständigt som den själv vill).
Jag måste packa också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!