Torsdag..

Fy fanken vad trött jag var när jag skulle upp imorse!! Jag hade satt klockan på 05.50, tryckte på snooze en gång (till 06.00), men låg ändå och slumrade tills 06.20.. Det var bara att rusa upp, försöka se levande ut (håret var en livlös katastrof dock) och cykla ner till bussen.
Det låg faktiskt lite snö på marken imorse med!! Då blev jag lite glad!! Men å andra sidan är jag smått orolig för hur det ska gå när jag måste stiga upp ännu tidigare för att hinna till bussen istället (då det är för halt för att cykla).
     Skolan idag var rätt okej.. matte hela förmiddagen (som med Joel och hans matteblock till hjälp gick galant) och draken var inte så vidrig som jag trodde hon skulle vara.
Stack en stund tidigare för att hinna med 11.50-bussen (vilket jag minsann hade gjort mej förtjänt av då jag jobbat in fikarasten!!).

När jag kom hem kollade jag på Year One.. den var helt okej, men inte en film man ser fler gånger..


Kommentarer
Postat av: Anki
2009-11-05 @ 17:35:11 URL: http://egoanki.blogg.se/

en film jag måste se då ju, jack black är min hemliga kärlek ;) och tack för filmtipsen håller på o tanka hem estrada och into the wild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!