Tänker positivt:

Den 18:e november var minsann en bra dag:
Jag var ledig och kunde göra vad jag ville hela dagen.
Grey's gick på TV - bra som vanligt.
Det löste sej med den 27:e - vi bokade biobiljetter i Halmstad istället. Bion slutar vid halv nio - Linus kommer till Halmstad vid nio (så det blir perfekt!!). Linus har köpt tågbiljetterna med - så nästa helg gosar jag med min älskling igen. <3

Inför morgondagen tänker jag:
Det blir inte så jobbigt att gå till skolan imorgon - pappa ska göra nationellt prov och kommer därför att kunna köra mej både till och från skolan och vi hinner med en visit på systembolaget också.. =)
Dessutom slutar jag klockan 12 och har hela eftermiddagen på mej att hitta på roliga saker.

Planering inför den kommande helgen:
På fredag blir det förhoppningsvis R1 för att ta några öl med goa vänner. På lördag kommer några kompisar till pappa hit för en trevlig kväll med alkohol (och musikquiz av moi). Jag får dock ta det rätt lugnt med drickandet på lördagen - eftersom jag ska till tatueraren på söndag!! (Det har tagit tid - men nu jävlar ska jag göra färdigt biten jag håller på med av armen!!)

.. och nu har jag beställt tågbiljett till jul med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!