Tankar inför morgondagen..

Idag har jag då inte åstadkommit mycket.. men det har varit en bra dag..
Imorgon är det torsdag - dvs profiltid hela förmiddagen och sedan sluta strax efter tolv.. vilket i sin tur innebär att jag inte kommer med en buss förrän halv 3..
Nej, jag tror jag smiter lite tidigare denna torsdagen med - så jag hinner med bussen.. det är fan inte mänskligt att ha ett så kasst schema!!
Dessutom skulle läraren aldrig låta mej gå lite tidigare. Hon tycker ju inte om mej!! Hon hackar på mej precis hela tiden och lyssnar inte för fem öre!! Hon är en fruktansvärt liten människa!! Och är det någon som inte borde vara lärare är det hon!!
Jag ska ha utvecklingssamtal nästa vecka.. Draken och min andra handledare sa att de skulle slumpa vem som fick ha utvecklingssamtal med vem.. jag tänkte fråga min bättre handledare om hon kunde slumpa mej.. - för då hade det blivit en riktig dialog på samtalet istället för en monolog baserad på fördomar!!

Men nu något roligare: Kollade lite på Tuben nu och hittade Muses galet snygga video till Uprising!! Check it out!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!