Söndag..

Idag har varit en väldigt lugn dag.

Värmen i huset funkar inte och jag är rätt sjuk - därför har jag spenderat hela dagen nerbäddad i min varma säng.
Jag har kollat på Dollhouse (konstigt va??) och pratat med min goa Linus!!

Detta har varit en väldigt händelsefattig helg. Nästa helg blir nog mycket bättre!! Jag måste verkligen beställa biljetter idag. Det är en massa krångel med hemresan dock - jag blir riktigt sur på förbindelserna igen.. Är det för det är vintertid eller något?? De är ju betydligt sämre nu (och det är inte dåligt jobbat - med tanke på hur urkassa de var innan!!).

 

Nu ska jag göra varm choklad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!