Skolhelvete och tatueringen..

Idag var en jobbig dag i skolan.. en massa strul och skit.. jag var så arg att Joel vägrade prata med mej förrän jag lugnat ner mej.

Skapandet var i alla fall lugnt och skönt med AMP:arna borta. Jag satt och gjorde julkort och drack kaffe och fick bestämma vilken julskiva vi skulle lyssna på idag. Jag valde en skiva med Nightwish istället för julmusiken!! .. julskivorna var inte så bra ändå..
Sa till läraren att jag skulle gå tidigare med:
"Jaså?? Ska du det??"
"Ja.. men jag säger inte vad jag ska göra - för då får jag säkert inte gå.."
"Nej, sådana snuskigheter kan du hålla för dej själv!!"
".. baha!! Jag ska till tatueraren.."
"Jaså?? Ska du till tatueraren?? Men då får du absolut beviljat att sluta tidigare!!"

- Hon är en av de få lärarna på skolan jag faktiskt tycker om!!

Så strax innan 18.00 drog jag till Timsfors. När jag tatuerats i cirka en kvart i halvliggande ställning blev jag jätte yr och mådde sjukt dåligt. Sa att jag var tvungen att pausa och få lägga mej ner istället. Sedan gick det jättebra!!
.. kändes knäppt att man tatuerats i sammanlagt 7-8 timmar på föregående sittningar och sedan mår dåligt en kvart in på sista sittningen (för denna biten av armen).. Men det är ju kroppen som säger ifrån när den inte klarar det!!
Nu ska det i alla fall få läka och sedan får jag se om jag vill fylla i mer eller inte. Fin är den i alla fall!!

När jag kom hem lagade jag världens största tallrik med pasta och sedan pratade jag med Linus några timmar.

Nu ska jag ladda kaffebryggaren så den bara är att klicka igång imorgon bitti (imorse röt jag för att ingen kunde göra kaffe åt mej.. varken jag eller mamma hann - men hon gjorde det sedan i alla fall för jag hade vaknat på den sämsta sida jag bara kunde vakna på!! Jag är ett monster ibland..).

Jag hoppas på att pappa kommer hem snart med - måste höra när han skulle till skolan imorgon.. Får jag sovmorgon eller inte, det är frågan!!

// XO

Kommentarer
Postat av: Fager
2009-11-24 @ 16:47:21 URL: http://emmafager.blogg.se/

Hej! Gud, såg nu att du hade skrivit.. Inte ofta jag använder internet längre, bara när jag är hos mamma och pappa. Klart vi kan ta en kaffe någon dag. Vilken dag passar dig?

Kram :)

Postat av: Anki
2009-11-26 @ 07:34:44 URL: http://egoanki.blogg.se/

du får visa bild sen så vi får se hur tatueringen blev :) kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!