Panik och läggdags..

Sladden till datorn dog för en timma sedan.. Mitt batteri är uruselt och håller från fulladdat till tomt i cirka 7-8 minuter.. Och när sladden dog med kände jag paniken välla upp inom mej. VAD SKA JAG GÖRA UTAN DATOR!?
Jag har allt på min dator.. ALLT!!
Visst, det var inte datorn utan sladden det var fel på - men ändå!!
Smet in till brorsans rum och testade båda sladdarna han har till hans bärbara därinne.. Båda var för små..

Det hela slutade med att jag pillade isär dosan på sladden till min och började trycka och meka i blindo. Voila!! Sladden funkar igen!!

.. den funkar nog inte länge till, men jag hoppas jag köpt mej lite tid för att hitta en ny!!
Tills dess hanteras min dator-sladd varsamt.

Och ikväll har jag i alla fall hittat julklapp till både mamma och pappa.

Nu ska jag sova.

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!