Måndag..

Idag var en rätt bra dag trots att det var måndag.
Jag försov mej lite idag, men draken vart inte sur på mej.
Joel påminde mej om att vi hade engelskaläxa tills idag så jag fick knåpa ihop en uppsats lite snabbt. Den blev rätt okej.
På samhällen fick jag reda på att Marianne bestämt att jag skulle göra ett arbete om politik i idrotten för att jag missat första delen av texten vi höll på med i boken. Vicky kom till mitt försvar och sa att jag minsann läst igenom hela texten redan för att kompensera det jag missat. Draken tyckte att jag borde tala för mej själv (jag lyssnade dock inte vad någon sa utan tänkte på annat - därav min tystnad).
På skapandet skulle vi göra julgodis. Jag blev indelad i en grupp med bara AMP:are.. Alla vi från Allmän vägrade vara med dem. De är så många och så jäkla hurtiga och "på" och vi klarar inte det.
Därför blev vi utsedda till "marsipan-gruppen". Vi gjorde marsipanfigurer i två timmar. Det var rätt roligt. Mi berömde mej mycket för mina ufon XD

Efter lektionen:
Mi: Vi får nog skaffa mer marsipan - för Kanja tyckte om detdär!!
Anette: Att äta den eller göra figurer??
Mi: Att göra figurer förstås.. jag såg inte henne äta något!!
Anette: Hon åt för fan mest av alla!!

.. jag rekommenderar inte er att äta så mycket marsipan jag åt idag.. XD

Nu har jag varit hemma i två timmar. Fikade lite med mamma och sedan dess har jag pratat med Linus.<3

Kommentarer
Postat av: mukta
2009-11-10 @ 19:24:47 URL: http://muktas.blogg.se/

fin blogg du har :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!