Make me come alive!!

Jag diskade innan - men kaffet jag skulle dricka efteråt fick allt vänta några timmar. Jag somnade istället XD Vaknade av att Skype började göra ljud från sej och öppnade glatt (men ack så sömnigt) ögonen i vetskap om att min lilla goding försökte få kontakt.
Nu är det i alla fall kaffe som gäller!! Utan mjölk, men man kan la inte få allt??

Mamma sa nyss att jag borde börja tänka på att hitta min "trivselvikt". !!?? - Ja, vikten jag är nöjd med..
Well, jag är inte nöjd än - och så länge jag inte går upp igen är jag i alla fall relativt nöjd.

Ikväll ska jag på allvar leta julklappar (och några födelsedagspresenter) på nätet. Vart ska man börja??
.. jag tycker det är så jäkla jobbigt att leta efter presenter när folk sedan förväntar sej att få dem.. det jobbigaste är dock att behöva se deras reaktion när de öppnar paketen.. blir de besvikna eller inte??
Födelsedagspresenter och julklappar är jobbiga överraskningar.. i alla fall att ge!!

Svårast blir att hitta present till brorsan och Linus.. googlar på julklappstips och lugnar ner mej då jag läser:
"De flesta män är tämligen barnsliga, så det är inte alls säkert att de uppskattar seriösa julklappar bättre än en mindre seriös dito. Men, det finns massor av användbara julklappar som även den mest barnsliga man kan tänkas gilla."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!