Lördag..

Idag sov jag länge. Det var jätteskönt!! Drömde dock en massa konstiga drömmar.
Jag har drömt om en svart, irländsk varghund - stor som ett tvåvåningshus - flera nätter nu.. Man själv sitter i ett tomt kalt rum under fönstret och försöker gömma sej för honom - men man vet inte om han är farlig eller inte.

Idag ska jag, förutom att kolla på Dollhouse, försöka beställa biljetter till nästa helg och läsa lite har jag tänkt.
Just nu läser jag Virginia Woolfs "A Room of One's Own". Jag försökte läsa den för något år sedan, men kom inte in i den. Jag började läsa den igen igår i skolan och kunde knappt släppa den!!
Jag tänkte plocka i ordning lite på rummet med. Det ser ut som ett bombnedslag nu.

Ikväll kommer mammas och pappas kompisar hit, så jag tänkte hålla mej undan hela kvällen..

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!