Läslust!!

Igår var jag fortfarande på uruselt humör hela dagen.. men jag var i skolan och jobbade stenhårt - öppnade till och med munnen när vi skulle diskutera fenomenet "Facebook" på psykologin och blev indelade i grupper med folk vi inte kände. GO ME!!
Jag hade coaching-prov med som jag tror gick rätt bra..
Och filmrecensionen i engelska hann jag lämna in i tid.

Jag steg nästan precis upp. Somnade som en stock innan jag ens bäddat ner mej igår!!
Idag känns allt lite bättre i alla fall. Allt löser sej på något sätt!! Jag gör hönor av fjädrar som vanligt..

Jag har börjat läsa igen!! Och det går inte trögt!!
Läste ut "A room of one's own" av Virginia Woolf när jag var på väg till Linus.
Och på vägen hem läste jag "Spela Död" av P J Tracy och kunde inte släppa den. Jag har läst den innan och tyckt den var helt okej - men nu är den fan sjukt bra!! Så jäkla spännande (trots att jag vet vem mördaren är..). Måste beställa de två uppföljarna snart med (som jag inte läst).

Linus messade innan för att säga att bilder från i lördags var uppe på Rockspot nu.. så här kommer lite smakprov:


Kommentarer
Postat av: Anki
2009-11-18 @ 15:46:36 URL: http://egoanki.blogg.se/

Jag grät som fan när han bara lämnade henne där, jävla svin :´( Jag tyckte hon skulle följa med "Den Tokige", han var så charmig på nåt sätt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!