Längtan är kärlekens ständige följeslagare..

Jag sitter och väntar på att Grey's ska börja.. har snackat lite med Linus en stund också!! Jag längtar redan tokmycket efter honom!! Nästa gång vi träffas bli nog nästnästa helg, då Burning Angel har spelning på Backstage i Trollhättan.. Ska bli jätteroligt att vara med på en spelning igen!!

Annars har jag inte gjort så mycket ikväll.. upptäckte att vi hade satsumas i kylen och har gottat mej med dem och varm choklad!!

Vill ni förresten ha fler besökare till er blogg?? Sedan jag gick med har besökarantalet skjutit i höjden och man hittar lätt nya och roliga bloggar med!! (Helt gratis också!!) Klicka på bannern nedan så kommer du till sidan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!