Kanja = Guds bästa barn??

Jag fattar inte hur jag kan vara så jäkla trött idag!!

Gick upp strax innan åtta, gjorde mej i ordning, åkte till skolan och satt och YouTube:ade en stund tills klockan var tio och jag skulle in till draken.
Kryss i taket - hon tyckte jag skötte mej exemplariskt!! Det enda var att jag var lite för tyst och inåtvänd..!!?? Jag var beredd på världens fight, men på henne lät det som att jag var Guds bästa barn!!
Jag gick ifrån samtalet förvirrad.. minst sagt!!


Efteråt satt jag och tjötade med Anette och Sophie tills det var dags att åka hem.
Pappa kom och hämtade mej från bussen och när vi kom hem fikade vi.
Robban kom förbi en runda med.. längesedan man träffade honom nu.

Tog en powernap för en stund sedan (inte så lång idag..) och nu ska jag göra lite läxor och fixa här..

// XO

Kommentarer
Postat av: P
2009-11-11 @ 20:30:23 URL: http://pfuck.blogg.se/

Usch jaa, dom har så jädra mycket fint och snyggt på teboden men gud så jädra dyrt! :S Hittade en kopp med stora röda rosor på men den kostade över 200kr, verkligen inte som hittat! :P Men det är ju inte billigt om man ska ligga på topp! ;P

Fast man kan ju alltid hitta billigare och lika fina koppar och tekannor någon annanstans :)



Hade varit skoj om du kommit på kaffe/tee någon dag..vi umgås ju aldrig så förutom på fester men det hade varit skoj att ses annars också tycker jag :) Du kan ju tänka på det! Jag är alltid hemma nästan :)

Postat av: Johanna
2009-11-11 @ 21:42:20 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Gött att höra att det inte blev någon fight! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!