Je ne regrette rien..

Vilken lättnad!! NU har jag bokat biljetter!!
Med andra ord: Snart är jag hos min älskling igen!!<3

.. det är riktigt skönt att ha det gjort!! Innan (då resefebern ständigt gjorde sej påmind) kunde jag först pusta ut när jag hoppat av tåget/bussen och faktiskt var framme.. Nu pustar jag ut redan då jag beställt biljetterna - för då känns det som att man redan är på väg. Man vet att det blir av istället för att bara vara tomt prat.
   Jag har kört med på tok för mycket tomt prat i mitt liv.. Mycket snack och liten verkstad.
Jag sa till Linus redan för ett halvår sedan att vi skulle träffas, men trodde jag på det egentligen?? Det var tack vare honom det faktiskt blev av!! Och se hur det gick!! Jag ångrar inte en sekund att vi träffades.
- Och med tanke på detta och allt annat som hänt det senaste året så har jag insett att jag inte råd att köra med tomprat längre. Jag måste för hundan komma någonstans med mitt liv!! Jag kan inte längre stå och stampa på samma ställe och intala mej själv att jag är nöjd.
Jag vet inte hur jag vill att min framtid ska se ut - men jag vet i vilken riktning jag ska gå.. och det är ju alltid en början!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!