Jag har tänkt på en sak..

Både igår och idag (samt några gånger innan dess) är det vissa i klassen (ur ett gäng som hänger ihop) som klankat ner på Joel (den enda jag verkligen hänger med i skolan).
Idag användes mitt namn vid yttrandet också - jag skulle enligt denne person inte vara på Joels sida någon gång och hela talet som kom ur denne persons mun antydde starkt att jag inte skulle tycka om Joel.. alls!! Att jag skulle tycka han var jobbig!!??

Jag blev så chockad av yttrandet att jag knappt visste vad jag skulle säga. Till slut sa jag något diffust, började skämta lite och sa sedan att man måste förstå att Joel och jag är ett levande bevis på hatkärlek (vilket också var lite skämt - för jag tycker inte illa om honom).

När vi började skolan bildades grupper rätt snabbt. Jag blev utanför - och det blev Joel med. Då är det väl inte så konstigt att vi hänger med varandra??
Joel och jag är inte lika för fem öre - men det fina med folkhögskolor är just att man träffar så himla mycket udda folk att man blir vän med människor man oftast inte skulle lära känna annars.

Dessutom är Joel en jävligt trevlig person. Och jag är jäkligt tacksam för han hjälper mej ofta med matten (som jag har massiva problem med). That's what friends are for??

Varför skulle jag tycka illa om honom??
Var detta ett försök till mobbning?? Eller hade personen som yttrade allt en dålig dag??
Jag blev grymt irriterad och blev nästan mer arg på mej själv för jag inte visste vad jag skulle säga.

Och vad fan berättigar folk som inte känner en person att klandra denne??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!