I love coffee, coffee loves me!!

Jag är så grymt trött!! Tog en powernap på nära två timmar innan och nu har jag gjort en kanna kaffe för att pigga upp!!

Jag missade nästan bussen imorse. Pappa fick skjutsa mej ner till stationen - och precis då vi kom dit kom bussen. Stressigt. Dålig start på dagen.
Redan när jag åkte till skolan var jag yr, men gick på coachingen, engelskan och psykologin. Stack sedan hem och struntade i kören och sömnaden.
Linus ringde och frågade hur det var med mej och vart lite putt för jag bara åt två bananer till lunch, men sa att jag nog också växer upp någon dag. XD

När jag kom hem gjorde jag mat och pratade återigen med Linus. Sedan började jag min lååånga powernap.

Imorgon har jag utvecklingssamtal. Har inte lyckats byta bort mitt samtal med draken.. jag vill inte prata med henne!! Blööää!!
Efter utvecklingssamtalet vill Joel att vi går och vaccinerar oss. Men till helgen ska jag till Linus som har spelning på lördag som jag vill vara med på.. om jag då blir dålig av vaccinet nu till helgen kommer jag ju inte orka med det hela!!
Jag följer kanske med Joel dit om jag har lite dö-tid dock..
... vet fortfarande inte om jag ska vaccinera mej, men ska ja göra det blir det inte innan denna helgen.. eventuellt nästa vecka..

Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-11-10 @ 21:31:24 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Jag powernapade också i drygt två timmar. Nu är jag pigg! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!