Hemma igen..

ÅH, VILKEN HÄRLIG HELG JAG HAR HAFT!!
Ja, hela lovet har varit bra.. Men helgen var underbar!!
Jag och Linus hade ju inte träffats på närapå en månad, så det var riktigt skönt att få krama om honom igen!!

Nu är jag hemma. Var lite strul med tågen och förseningar och skit, men brorsan hjälpte mej att kolla upp vilket spår jag skulle till vid bytena och så..
Dessutom höll jag på att missa tåget från Vänersborg till Borås!! Jag och Linus kom dit precis innan dörrarna stängdes!! Det var bara "PUSS!! ÄLSKAR DEJ!! HEJDÅ!!"
Lite abrupt, men jag hann med tåget i alla fall!!

Nu ska jag snart gå och lägga mej!!
Tack alla som förgyllde mitt lov!!<3

Såhär har jag åkt runt inom en och en halv vecka:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!