Grinig och rastlös..

För en timma sedan blev jag hux flux sjukt trött. Det sa bara stopp. Försökte ta en powernap men somnade inte.. så nu hoppas jag på att mitt nybryggda kaffe gör susen!!

Jag har verkligen ingen lust alls att göra något idag.. har kollat runt på nätet efter julklappar och stickat lite.. men det räknas väl inte riktigt som att man gör något vettigt av dagen?? Det enda vettiga jag gjort var att jobba med matten i skolan (vilket i och för sej var väldigt bra).

Nu tänkte jag se The Messengers, men efter att ha sett trailern vågade jag inte.. Typiskt!! Jag vill se den, men klarar inte av hemska filmer..
Jag ska nog fråga Dan i helgen om han vill se den med mej..

Nej, nu är jag så trött på att sitta här framför datorn.. jag vill nästan slänga den i väggen.. (Varför sitter jag här egentligen??)
Det skulle faktiskt vara skönt att slippa Facebook för några timmar.. Jo, jag får stänga ner här nu..
.. blir kanske ett inlägg till ikväll.. får se om jag känner för det..

// XO

Kommentarer
Postat av: Anki
2009-11-05 @ 22:09:02 URL: http://egoanki.blogg.se/

fy fan va arg jag var på han i into the wild, jävla karl! fattar han väl att han inte kan va själv! visst det är bra o va självständig o prova på livet som han gjorde, men han var ju helt själv! han fär skylla sig själv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!