Godnatt!!

Ikväll har jag tagit det lugnt.. började kolla lite på Dollhouse.. verkar vara en helt okej serie!!

Pratade en bra stund med världens underbaraste med!!<3 Jag längtar efter honom.. som vanligt känns det som en evighet sedan vi träffades senast!! (.. men denna gången slipper jag vänta en hel månad - vilket är jäkligt skönt!!)
Jag är så jäkla lycklig för att jag har Linus!!

Har varit på lite kasst humör under kvällen.. fortfarande grinig och trött.. Därför ska jag snart lägga mej - och då jävlar ska det sovas!!

Imorgon har vi Näringslära på förmiddagen.. och Samhällskunskap B på eftermiddagen.. lång håltimma mellan lektionerna och en hel del väntan både på morgonen och eftermiddagen..
Får se om jag tar med mej datorn och någon film jag kan kolla på under tiden..

Godnatt!!

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!