GAAAAAAH!! ='(

Jag är så jävla arg och ledsen. Jag HATAR förbindelserna häromkring. Jag verkligen HATAR dem!!
Sånt jävla massa krångel. Jag orkar fan inte!! HELVETE!!
Jag har huvudvärk och tårarna sprutar. Jag får panik!!

Min farbror ringde pappa innan och undrade om vi ville med på bio den 27:e. Han skulle boka biljetter till släkten. Pappa sa att det ville vi nog - och tyckte Berne kunde beställa till Linus också (man kunde ju avboka dem om någon inte ville med ändå).
Bion började någon gång vid sju. Linus kommer till Halmstad vid nio den kvällen. Linus missar bion. Och varken mamma eller pappa kan köra och hämta om de ska på bion.
Det går ingen buss från Halmstad till Markaryd så sent - och sista bussen till Ljungby går vid 18.36 på kvällen.

Antingen får Linus åka på lördagen istället - men då har vi knappt någon tid alls ihop!! Eller så får mamma skippa bion för att hämta - men det var ju både hon och pappa som ville se den!!

Jag blir så jävla förbannad och känner mej så satans tröstlös!! Detta är ju för fan inte klokt!!

Fan ta hela världen. Jag går och lägger mej nu. Jag orkar inte mer.

Kommentarer
Postat av: carru
2009-11-17 @ 23:40:45 URL: http://carulinenilssun.blogg.se/

Sv; haha okej, låter ju trevligt :) Jadu, det återstår väl att se hur det kommer gå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!