Fredagskvällen:

Det blev då inte R1 ikväll.. och ingen film heller..
Det blev öl och sällskapsspel med Frida, Sven, Mattias, mamma och pappa. Riktigt trevlig kväll!!

Imorgon kommer lite annat folk hit. Mattias kanske kommer hit med - koreanens första "finska fest" (grannen kommer hit med bror och de är finnar).. han verkade rätt entusiastisk över det så jag hoppas han kommer!!

Det är efter kvällar/dagar som denhär man inser hur jäkla fina vänner man har. Jag har utan tvekan världens bästa vänner. Sure, ibland upptäcker man att vissa inte är ens vänner och det är väldigt tragiskt. Men överlag har jag jäkligt bra vänner!! Trevliga, ärliga, roliga och omtänksamma!!

Nu ska jag prata med Linus en stund innan jag lägger mej..
Finaste vännerna, underbaraste pojkvännen.. vad mer kan man begära??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!