Fredag..

Det hände inte direkt något nämnvärt i skolan idag..
När jag kom hem drack jag och mamma kaffe och sedan dess har jag kollat på Dollhouse..

Messade Mattias innan och undrade om vi och några andra skulle ta en öl på R1 ikväll.. men han skulle iväg, och annars verkar det ju som att alla ska ha myskväll eller är sjuka.. Såå.. det blir nog till att ta det lugnt ikväll för mej med (tyvärr).
Vi ska äta tortillas och sedan hoppas jag på att Dan vill se en film med mej (alt. att vi hyr någon film).

Imorgon är jag bjuden på fest i Vittsjö, men kan varken ta mej dit eller hem.
Jag vill dock ut från huset - för mamma och pappa har bjudit hem sina kompisar från Graal.. och jag generaliserar mycket - men jag tycker Graal:are är fruktansvärda!!

Idag på bussen till Markaryd träffade jag först Henrik, en gammal klasskamrat.. vi hann dock inte prata länge innan han skulle hoppa av. Men direkt efter han hoppat av hoppade en annan Henrik (Nilsson) på - som jag inte träffat på väldigt länge.
Han hade också varit på Muse-konserten och stått inte alls långt från mej (trots att han köat cirka 5 timmar längre). Han var helt lyrisk och tyckte det var det mäktigaste han sett - och jag håller nog faktiskt med.
Han tyckte dock inte förbandet var lika bra som jag tyckte. =)
Riktigt roligt att träffa honom!!

Ursäkta den gamla bilden från april 2007 XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!