Första snön!!

Nu har jag suttit en stund och kollat ut genom fönstret. Det snöar nämligen!! Det var längesen!! Nu känns det verkligen som att julen närmar sej med stormsteg!!

Jag hann inte se filmen jag skulle se igår, för jag hjälpte Linus med ett skolarbete och sen vart jag helt slut.. Men jag tänkte se den nu istället!! Eller.. jag kanske väntar tills jag ätit frukost.. den skulle ju vara lite.. rälig.. förstör säkert aptiten..

Joel på Facebook: "Fattar Inte andragradsfunktioner alls!"
Kanjas svar: "Det är inte meningen att man ska fatta matte B. Det är Robert Recorde och sådana fjöntar som, då deras andra ideér blivit förlegade, HITTADE PÅ en massa matematiska termer de påstod var korrekta för att vinna förtroende igen.
Lite som Kejsarens nya kläder. Ser man inte tyget är man dum.. Förstår man inte matten är man dum..
Så har står jag nu och tjuter: MEN HAN HAR JU INGA KLÄDER PÅ SEJ!! HAHAHAHA!!"

// XO


Kommentarer
Postat av: Fager
2009-11-04 @ 15:47:02 URL: http://emmafager.blogg.se/

Jo, jag vet! Men usch vad de där nostalgi-tripparna kan ta det bästa av mig ibland. :/ Tack för att du förstår mig Kanja :) Det känns alltid bättre om man vet att någon tänker likadant.

Postat av: E l i i n o c h n a t t a
2009-11-04 @ 16:54:00 URL: http://pelonochnatta.blogg.se/

Fin blogg!:)(Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!