Kvällen:

Jag hade fruktansvärt tråkigt ikväll när jag satt här på mitt rum och allt folk var därnere. Jag ville inte träffa dem (gick bara ner snabbt för att hälsa), men varje gång man gick ner stötte man på dem. DE VAR ÖVERALLT!!
Så jag gick ut en runda, ringde brorsan och frågade när han tänkte komma hem - men då satt släkten och spelade poker hos farfar.. vilket resulterade i att jag sökte fristad där. Det blev en rätt okej kväll faktiskt.

Nu ska jag nog mysa några timmar tills jag kan sova..

// XO

Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-11-08 @ 11:02:41 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Det är tankarna jag pratar om.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!