Skolarbeten..

Grey's slutade precis. Det var ett bra avsnitt idag.
Nu tänkte jag skriva vidare på engelska-arbetet medan jag väntar på att tvätten ska bli klar. Men det är så in i hundans tråkigt!! Jag har redan skrivit ett A4 - och är inte ens i närheten av klar. Det ska vara ett litet arbete om filmen Taken samt reflektioner kring trafficking och hedersmord (likheter-skillnader??).

Jag ska försöka lägga mej i någorlunda vettig tid ikväll. Imorgon har vi profiltid hela förmiddagen och på eftermiddagen blir det till att packa och jobba med skolarbeten (det är så jäkla mycket nu!!).

Idag funkade inte mitt inlogg på skolans dator så imorgon när jag ska skriva arbeten tar jag nog med mej min egna.. nackdelen är att jag inte kommer ut på skolans nätverk via min dator (för det är heltskumt på folkhögskolan i Markaryd och ingen gör något åt det)..
.. så egen dator + usb-minne + någon annans inlogg = GOODIE.



Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-11-11 @ 22:51:15 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Men fastställde hon den läxan? För till nästa vecka är det ju bara reflektioner och sådär, likadant som med hedersmord... eller? Kanske borde kolla det då..

Postat av: elin a
2009-11-12 @ 15:19:58 URL: http://eandersen.blogg.se/

Vill du bli veckans blogg? :) Kolla in mitt senaste inlägg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!