Torsdag-Söndag..

Torsdagen var riktigt trevlig. Mattias kom och hämtade mej på tågstationen i Falkenberg och så drog vi hem till honom och Julia. Där satt vi och snackade jävlar i den, tog någon öl och spelade lite Guitar Hero innan Julias mamma körde in oss till Harry's.
Utanför mötte vi upp med Johanna (som även var med förra gången jag var med på PopQuiz). Vi åt gott och tog några öl innan spelet började. Temat var Schlager.. och det gick ruskigt dåligt!!
Jag träffade även Snuda, med hans nya och även hans styvson med kompis.
Det var en riktigt trevlig kväll!!

På fredagsförmiddagen åkte jag vidare till Vänersborg. Linus och Fredrik kom och hämtade mej och sedan åkte vi direkt till Överby för Linus skulle handla nytt täcke och Fredrik en Halloween-kostym.. först fikade vi dock..
När jag och Linus kom hem myste vi lite och sedan kollade vi på Smala Sussie med hans föräldrar.

Igår tog vi en långpromenad. Det var ruskigt kallt, men det gick!! Efteråt tog vi en pizza, sedan hemom för att göra oss i ordning för kvällen.


Linus hade stooora problem med vad han skulle klä ut sej till.. Alice Cooper, Beetlejuice eller död gangster.. det sista vann efter många om och men. (Jag klädde inte ut mej.)
Sedan drog vi på förfest och slutligen in till Trollhättan för att gå på Backstage. Det var sjukt mycket folk där, men det var riktigt roligt!!



Idag är jag väldigt förkyld och måttligt bakfull. Linus och Adam är och handlar till maten ikväll (jag och Linus ska göra tacos).. jag stannade hemma för när Linus sa att vi ska åka nu vart jag orolig för hur jag såg ut och att jag inte skulle hinna göra mej i ordning.. Löjligt egentligen, men jag klarar inte att visa mej ute utan smink!!
Annars ska vi kolla på film och mysa ikväll.

Imorgon åker jag hem =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!