WOOT??

.. .. ..

OJ!! Nu sitter jag här och undrar vad jag håller på med =P Jag har inte skrivit sen i november.. Det är sjukt längesen!!
Jag hade egentligen tänkt att ta bort bloggen (efter att jag framkallat lite bilder.. så att jag skulle ha bloggen till hjälp när jag satte in bilderna i fotoalbum..). Men nu sitter jag alltså här.. kollade lite folks bloggar och råkade bara smita in på min.. och så fick jag lite lust att skriva något. Ett sista, tappert försök att få igång bloggen igen.

Varför slutade jag skriva då?? Först och främst hade jag nog ingen lust. Trivdes jättebra i skolan med min nyvunna frihet (!!) och hade fullt upp med att knyta nya kontakter. Sedan hände lite tråkiga grejer.. mådde inte så bra ett långt tag där.. jag tror jag började muntra upp mej i februari någon gång.. hmm..
Nyligen hände också endel tråkiga grejer.. men livet går vidare.

Förra veckan slutade jag på Löfta. Jag vart skitglad sista veckan. Jag skulle få komma hem igen (ville verkligen hem). Men direkt när jag kom hem hände detdär dumma och nu vill jag bara bort igen - på obestämd tid.
Har inte snackat med så många från skolan sen jag slutade.. Tjötade lite med Emma för några dagar sen.. och Marie.. Och så skrev Sophia till mej på helgon en dag.
David messade mej idag också. Pubrunda i Mölndal i mitten av juni snackades det om. Vore trevligt =) Och så ska jag hälsa på Julia i Falkenberg också. Gå på popquiz på Harrys någon torsdag.

Känns lite meningslöst att snacka om det som hänt sen november.. så jag skiter nog i det och fokuserar på nu:et istället.

Idag var jag på Teboden med Frida och Rebecca. Det var riktigt trevligt =) Har umgåtts rätt mycket med dem sen jag kom hem (Träffade Pontus och Josse nån kväll med och var hemma och drack och snackade skit hos Pedersen). Efter Teboden körde vi raggarrunda i Strömsnäs.. Weii^^ Och så stod vi och försökte tanka i sisådär en kvart - men vi lyckades till slut. Sen var vi hemma hos Rebecca en stund tills vi körde henne till jobbet.
Jag sålde en tavla till Mimmi som jag hoppas hon blir nöjd med också.
Och sen har jag suttit vid msn + gått en runda resten av kvällen.

Imorgon snackade Pontus om att Berra kom ner från Göteborg. Verkar som att det blir R1 på kvällen. Det är bluesafton där - men man får la offra sej. Dessutom lyssnade jag ju på rätt mycket blues i Prag på Ungelt - och det funkade ju bra.
Och på lördag ska jag på 25-årsfest. =) Tror det kan bli rätt roligt.
På söndag kommer Peter hem från Stockholm med innan SRF. Han ville ta några öl med vännerna - och jag är alltid på öl =) Dock ska folk jobba och alla är väl inte jättesugna på att dricka på en söndag eller på vardagarna. Så vi får la se hur det blir med den saken.
På tisdag ska jag eventuellt hälsa på i Timsfors med. Och Agneta frågade om jag ville hänga på personalen ut och gå på torsdag och sedan gå och äta. Låter bra tycker jag =) Saknar Timsfors jättemycket =/

Nu ska jag tjöta lite på msn.. Skriver KANSKE igen!!

Kommentarer
Postat av: Anki
2009-05-30 @ 10:11:46 URL: http://egoanki.blogg.se/

Välkommen tillbaka har saknat ditt bloggande :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!