Tråkig kväll..

Nu har jag varit ute och gått en runda och ligger på sängen och lyssnar på Ozzy. Detta är fan en fruktansvärt tråkig kväll.
Det var jättemörkt på elljusspåret och en MASSA stora djur som sprang runt i buskarna. Jag vart livrädd.. är ju mörkrädd i vanliga fall och så är jag jäkligt rädd för älgarna och vildsvinen..
Funderade på vem jag kunde ringa som kunde hålla mej sällskap via telefon (gör så ibland - ringer någon när jag är rädd) men jag kom fan inte på någon att ringa..



Peter och jag.. 4/10 -08


Nu snackar med Pontus på msn.. Hans favoritord är trollerilåda, potential och potatisskal..

Imorgon blir nog en bra dag i alla fall. Ska träna lite hade jag tänkt. Sen ska jag hälsa på Pontus på eftermiddagen. På kvällen ska jag eventuellt hänga med Peter och sällskap.. och blir det inte det ska jag sitta vid msn - vilket inte är helt fel det heller.. inte imorgon i alla fall =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!