You don't need eyes to see.

Hmm.. jag verkar ha glömt bort en massa om hur bloggen funkar.. fast något säger mej att det inte är jag som gör fel - utan ett tillfälligt fel på sidan..

Jag gick upp vid halv 1 nångång idag.. helt slut har jag varit. Jag skulle ut och springa i morse, men inte ens det orkade jag. Så jag har suttit och tjötat lite med paranteserna. Och sen har jag suttit vid msn och snackat med Berra (som bjöd mej på hans syrras födelsedagsfest ikväll..)
Rebecca messade nyss också och undrade om jag ville komma bortom en stund sen vid 4-tiden. Självklart =)

Tänkte se på "Dancer in the Dark" nyss - men nu måste jag nog göra mej i ordning istället om jag ska till Rebecca..
Det är ett filmtips förresten!! Den är lite, lite konstig - men grymt bra!! Björk spelar Selma, en immigrant i USA som jobbar hårt för att hennes son inte ska förlora synen i samma ärftliga sjukdom hon har. För att dagen ska bli ljusare ser hon sitt liv som en musikal (Björk har själv skrivit låtarna).
Filmen har ett väldigt starkt slut också. Satt helt paff första gången jag såg den - och sedan sprutade tårarna.
Lars von Trier har gjort filmen. Peter Stormare finns också i en av huvudrollerna - Jeff - den snälla, hjälpsamma mannen som är helt nerkärad i Selma. (Man kan också se Stellan Skarsgård i en liten roll som optiker).
("Dancer in the Dark" finns med i boken "1001 filmer du måste se innan du dör" - jag håller på att beta av filmerna jag inte sett nu..) 

NU ska jag göra mej i ordning minsann!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!