Segar runt..

Uscha.. idag är en seeeeg dag.. jag är på lite halvdåligt humör också..
Festen igår var sådär.. men det hade tydligen krånglat en hel del med folket.. tråkigt =/
Jag hamnade i Markaryd en runda också. Jefligt roligt. Träffade Johanna, Rune, Andreas och min tatuerare bland annat.
Sedan drog vi tillbaka till Strömsnäs - men jag vart så jävla seg efter fredagen så jag drog hem och sussade sött =)

Idag har jag knappt gjort något.. messade Peter och frågade när de kom hit - de visste inte.
David hade pep-talk med mej. Han sa faktiskt mycket vettigt och skickade virtuella kramar.
Jag har chattat med Peter och Pontus med. Peter tvingade mej skaffa gästlösen på Bilddagboken så han kunde se mina bilder trots att han inte hade konto själv.

Förövrigt finns det tre grejer jag måste fixa snarast. Rita klart Robbans tatuering (den skulle vara klar innan maj), svara på ett rätt förvånande sms jag fick idag och skaffa en mikrofon så jag kan snacka med folk över datorn.

Mmm!! Pappa hojtade precis - det blir pizza snart.. =P
Nej usch.. kvällspromenad ikväll för fan. Jag har inte varit ute och gått/sprungit sen i torsdags. Frida hade nog inte lust, men jag kan säkert lura med mej någon.

// XO


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-05-31 @ 19:28:56 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Jag vill jogga med dig :(:( Ska vi mötas i Axhult någon dag? Hahaha

Postat av: Anki
2009-05-31 @ 19:41:39 URL: http://egoanki.blogg.se/

Var det Björn Söderberg som tatuerade dig? =)

Postat av: Kanja
2009-05-31 @ 20:08:48 URL: http://kanja.blogg.se/

Johanna - klart vi möts i Axhult ;)



Anki - Nope, Björn tatuerade inte mej.. Johan Öberg i Timsfors är den skyldige. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!