Funderingar..

Usch usch.. jag mår fortfarande inte riktigt bra. Ligger i sängen och lyssnar på min chill-spelningslista på Spotify (Death Cab just nu). Men jag har fortfarande för avsikt att gå på 25-årsfesten ikväll!! Så jag ska snart ta en dusch, äta lite och slöa riktigt mycket när jag gör mej i ordning.
Jag ska i alla fall inte bli så full ikväll som jag blev igår. Jag pallar nog inte massiv fylla ikväll också.. eller vad fan säger jag?? Klart jag klarar det. Men jag är väl inte så himla sugen på det. Och jag och brorsan tänkte gymma imorgon. Vill inte vara så bakfull då.
Jag är riktigt jäkla nyfken på vilka som kommer ikväll i alla fall. Förmodligen inte så många jag känner - men säkert en hel del roligt folk. =)

En bild från igår kan jag bjuda på =)
Jocke & jag
LOOK AT ME SHINE!!


Kommentarer
Postat av: shibby
2009-05-30 @ 18:19:17 URL: http://metrobloggen.se/shibby

så du ska oxå till Emma ;P?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!