Dagen efter dagen före..

Scheisse.. våldsamt roligt igår. Bra musik, stämning och folk.
Berra påstod att jag var hans bästa vän - någonsin. Bättre än "den och den" för jag var alltid mej själv. Och jag hoppas han talade från hjärtat och att det inte var alkoholen som gjorde det XD
Nere på R1 kom jag in för halva priset för jag är så bra polare med Tony =)
Skällde ut en kille som var elak mot min bror för något år sen också. Jag har börjat bli lite kaxig på fyllan. And I like it!!
Dock är jag sjukt bakfull idag.. men det var det nog faktiskt värt!! Det enda jag bekymrar mej lite för är ifall det kommer gå över tills 25-årsfesten ikväll eller inte.. det återstår att se!!

Usch.. jag mår dåligt.. så nu blirre massor av vatten, ligga och dra sej i sängen, lyssna på låg musik och lägga till folk jag träffade igår som vänner på Facebook. Citat Kanja till nytt folk: "NI INSER VÄL ATT JAG LÄGGER TILL ER SOM VÄNNER PÅ FACEBOOK IMORGON??"
Till och med på fyllan är Kanja ärlig =)

Ey - har ni förresten tänkt på hur många som fyller år denna helgen?? Det är sjukt många. Min Facebook blir överbelastad av alla grattis-hälsningar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!