Vita sneakers??

Min pappa är inne i någon kris nu. Han ska plugga på Komvux nästa år.. läsa in sista året på gymnasiet.. Och sedan ska han plugga vidare till högstadielärare.
Dessutom kom han hem med nya skor idag.. Ett par vita sneakers..
Ja, det måste vara någon slags kris..

Fick nyss för mej att kolla på Poseidon.. Meeen.. Nu när den väl rullar på TV:n ångrar jag mej lite.. den är inte så bra egentligen..
Oj!! HAHA!! Jag kollar på filmen med Dan.. och båten har just vänts uppochner och så vart det en tjej som skulle hämta något att bända upp en balk som en kille låg under med.
Kanja om tjejen: "JA!! Är det hon som är en robot egentligen?? Nejfan.. det är Alien 4!!" 
Jag kommer kanske inte ihåg filmen så bra ändå!! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!