VENI, VIDI, VICI!!


Sååå.. jag och Anki ska se MUSE!! JAAAAAAAA!! Fy fan vad jag är glad idag!! Detta behövdes verkligen!!
För att beskriva tillståndet jag är i nu tänkte jag citera Noel Fielding: "I'm running around like a child dizzy on lemonade!!"
Nu har man något att längta till!! Oktober får fan komma snabbt i år!!

Till och med att städa är roligt idag. Går runt och sjunger med till musiken (Muse ofcourse!!). Jag är nästan klar med hela rummet - men nu har jag sjukt ont i magen.. är jättehungrig. Har ätit som jag borde - men ändå är jag hungrig.. =S Knäppt..

Och TV:n är borta nu.. letar efter en ny - men det går ju sådär halvbra.. massor av plats är det på TV-bänken i alla fall.
När jag är klar med rummet ska jag ta en öl och bara chilla.. Det är jag fan värd!! - Det blir dessutom det perfekta avslutet på en riktigt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!