Lund??

Usch.. det var rätt tråkigt att vara ute och gå ikväll.
Man gick förbi hus efter hus - alla mörklagda. Förutom två - där det verkade som att alla veteraner festade.. VART VAR UNGDOMARNA?? Deras tur att vara hemma eller?? Ja.. varför inte egentligen?? Men ändå!!

Så nu är jag hemma igen. Jag och Marcus sitter på msn och uppdaterar varandra på vad som händer i våra liv. Båda har vi våra små problem - konstigt nog väldigt lika varandras.
Jag tycker vi borde ta några öl ihop och prata ut så.. Han tycker att jag ska komma ner till honom imorgon..
Fast det kan bli lite svårt..
Eventuellt drar jag ner en runda till Lund på måndag istället. EVENTUELLT!! Jag har ju sån jävla resefobi. Vore roligt dock.. Och efter att ha kollat Skånetrafikens hemsida är jag ändå rätt lugn..
Då kommer nästa grej - pengar..
MEN VAFAN!! Det är sommar!! Och detta ska bli den bästa sommaren!! Och jag har inte träffat Marcus på evigheter!!

Jaja.. vi får se..

(VÄLDIGT gammal bild - men det var fina tider!!)


Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-06-07 @ 12:01:32 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Längesen man såg Marcus ja!

Postat av: Kanja
2009-06-07 @ 20:28:00 URL: http://kanja.blogg.se/

Jepp. Marcus kommer hem någon gång i veckan.. YAY!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!