Call me.. NOT!!

Ursäkta - men jag hatar när folk ringer mej efter 22 på vardagar!! Jag ska fan införa telefonförbud för dem!!
Det är okej om man kommit överrens om att ringa sent eller om någon har något problem de måste snacka med någon om pronto.
Visst - jag är uppe rätt sent om kvällarna/nätterna. Men just nu har jag jävliga besvär med sömnen (går i perioder) och jag hatar att bli störd då - även om jag inte gått och lagt mej än.
Jag vill inte prata med vissa såhär sent och endel folk är ju sådana man inte blir av med heller. Jag blir GALEN!!

När jag gick på Löfta brydde jag mej inte jättemycket. Jag sov ju ändå tills middag varje dag. Men nu när jag är hemma - och speciellt när jag ska jobba imorgon.. Jag vill fan slå ner dem!! DIE MF!!

Dessutom ringde denne person idag när jag var i Timsfors med. Satt och hjälpte några av barnen och rättade böcker. Jag sa att jag var upptagen och inte kunde prata - en kvart senare avslutades samtalet. Och jag tyckte inte det var roligt att prata!!
Jag måste lära mej att vara kaxigare på telefonen också - klicka dem.

.. nu ska jag sova.. for real.. blir bara så irriterad.. var tvungen att klaga lite!!

FUCK!! NU RINGER DET IGEN!! GE DEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!