Dagens agenda:

Nu har jag vaknat ordentligt och ska bara sminka mej och tupera håret - sedan är jag klar för dagens äventyr.
Frida ringde nyss och hörde om jag ville komma förbi på kaffe innan hon, jag och Rebecca går ut och går. Klart jag vill =) Men jag ska inte dit förrän vid 5-tiden (gott om tid att göra mej i ordning).

Shit vad social jag blivit sen jag flyttade hem igen!! Jag har dock en teori om varför.
På internatet hade man folk omkring sej dygnet runt - och på helgerna när man var hemma umgicks man med vännerna konstant. Så på ett helt läsår har jag inte varit för mej själv nästan alls. Och i början tyckte jag det var jobbigt med allt folk.. det blev så intensivt. Men nu har jag ju vant mej vid det. Och jag blir galen om jag bara sitter hemma och gör ingenting.
Så på stunderna jag är ensam går jag numera runt och plockar med allt möjligt. Kan inte vara still (förutom här vid datorn - men då snackar jag ju också med folk - så det gills inte riktigt..).
Hur otroligt det än kan vara (ingen trodde detta någonsin skulle hända):
KANJA <3 PEOPLE!!

Ringde pappa på jobbet innan idag också. Hans jobbarkompisar var imponerade av mitt verk på husvagnen. =) Pappa berättade också att vi blir ett roligt gäng i Tyskland den 27:e. Förutom jag och min fader ska bland annat Tobbe, Kalle, Jessica och Robban med. Gött kött =P
(Tobbe har förresten sökt rollen som Cornelis i filmen om Vreeswijk som Sonet Film ska göra nu i september..)

Robban & Tobbe på surströmmingsaftonen 26/5-07

Kommentarer
Postat av: Sophia
2009-06-10 @ 16:00:29

jag känner igen det där.. blir halvdepp om jag inte får träffa folk. tur att jag har alejandro; annars skulle jag fan bli galen!

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!