@ work.

Nu har jag jobbat klart.. Morgonen var lite jobbig - barnen hade svårt att sitta still. Men senare på förmiddagen gick det skitbra.
De läser om Småland nu - så på bilden fick de designa glas-bruksredskap i stil med Ulrika Hydman-Vallien. När de var klara med uppgiften fick de rita fritt. De som inte kom på vad de skulle göra fick måla porträtt av mej XD
Men nu är dagen slut som sagt.. dock kommer jag nog stanna här tills klockan är fyra - då Lena & Agneta åker hem. Men jag har lite mail och gästboksinlägg att svara på. Så jag håller mej nog sysselsatt.
Så var Ronny här idag med. Först kände han inte igen mej.. sen trodde han att jag hade peruk.. Det är andra gången på kort tid jag får höra att jag har peruk XD

Nyss höll jag på att bli en mobil kortare också.. men den klarade sej.. tack och lov =)
Och på tal om mobilen - tro fan att efter inlägget inatt fortsatte det att ringa. Jag klickade personen några gånger (svarade inte en enda) och då började det både ringa och sms:as istället.. "Tack för att du trycker bort mig. Jag ville bara fråga dig en sak", "Tack. Vad är problemet?" - på det sista svarade jag kort: "JAG SOVER". Folk är idioter. Hur fan kan man hålla på att ringa tills 2-halv 3 om nätterna då man vet att den man ringer till ska upp tidigt och jobba?? Jävligt ofint.
Jag måste fan vara lite bitchig mot denna personen nu så jag blir av med den..

Jag vill faktiskt hem nu.. ska eventuellt dricka kaffe med Mattias ikväll.. om han nu inte glömmer det igen XD
OH - min käre bror har köpt ett headset till mej. Så nu ska här jävlar pratas!! Eller om några dagar i alla fall..

SNART ÄR DENNA VECKAN SLUT!! YAY!!

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!