Är midsommar överskattat??

Nej, jag tror inte det blir Lund i eftermiddag.
Jag håller fan på att köra slut på mej själv.. hade jättesvårt att somna inatt - för jag funderade på när och hur jag skulle åka iväg och hälsa på alla.

"Om jag åker påå.. söndag?? Då får jag vända på besöksordningen meeen.. då kan jag åka hem på.. fredagen.. NEJ - då är det midsommar. Om jag åker på torsdag då?? Mamma ska ändå hämta Dan i Halmstad då. Falkenberg på kvällen där - Popquiz på Harrys.. både Julia & Mattias var lediga.. Och sen upp till David på fredagen.. Berra på lördagen.. och.. - nejfan - Johannas student.. Helgen efter midsommar då?? Nej - då är jag i Tyskland på lördagen där.."

Det knepiga är att jag måste vara borta över en torsdag + en helg.. annars funkar det inte.. Men jag är uppbokad alla helger nu tills den 3:e (eventuellt den 11:e) juli. Och det snurrar av bara helvete i huvudet - fullt av datum och grejer jag ska göra.
Jag funderar seriöst på att skita i midsommar och åka då istället - över midsommarhelgen där.
Vi hade jäkligt roligt förra midsommar - men nu har det hänt så mycket att jag är lite osäker på hur denna kommer bli. Tror inte den blir en sådan fullträff som förra året.
Fast jag har inte festat med kompisarna nu på ett tag. Inte med de jag brukar hänga med.. jag tror i och för sej att jag behövde lite distans veckorna som var nu - men nu börjar jag sakna dem.
Det var lite snack om att ha insuparfest i husvagnen på fredag.. då är ju folket där i alla fall.. då kanske jag åker över midsommar i alla fall..
Nej fy fan vad svårt..

ÄR MIDSOMMAR ÖVERSKATTAT??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!