Från tanke till agerande..

Jag ska strax sova.. fan vad skönt. Tankarna flyger runt och jag vill bara slippa dem.

Kvällens tankar har varit:
- Jag är lite småhungrig men tänker minsann inte äta!!
- JÄVLA FLUGOR!!
- Ska jag ta bort min Bilddagbok?? Det har ända sen Lunarstorm tog över känts som att det inte riktigt är min grej mer. Jag har haft den några år nu - men.. varför egentligen fortsätta?? Facebook är fan så mycket roligare. Och var detta droppen?? När Bilddagboken blir ett verktyg för att såra folk är det då ens roligt längre??
- Jag har verkligen ingen lust att vara "den bättre" människan just nu. Jag är för arg, sviken och för ledsen för det. Att sparka på den som redan ligger.. då är man fan en liten människa.
- Jag ska upp tidigt imorgon och gratta min bror.
- Hoppas det inte blir så varmt imorgon.
- Jag har egentligen en hel del att göra.. men jag orkar inte.. måste dock fixa det snart - annars får jag panik av all jävla stress igen..

Nej.. nu tog jag bort mitt konto på Bilddagboken.
Kanja.bilddagboken.se = BORTA!!
Ni hittar mej här, på MSN och på Facebook.
[email protected]
facebook.com/kanja

Kommentarer
Postat av: PONTUS MAGNISSON EEEEEYYYYYYYYYYY
2009-06-30 @ 03:07:05

FFS, i´m with u! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!