Ännu en halvkass dag.

Jag har nyss stegit upp. Somnade nån gång vid 5 inatt. Fy fan..
Och tråkigt väder är det.. mår lite bättre idag iaf..
Jag ska dricka lite cappuccino - sedan ska jag fixa lite med rummet och göra mej själv i ordning med..
Just nu sitter jag och läser på Aftonbladet.se.. det är helt sjukt att arbetslösheten är så stor och kommer bli större!! Jag är inte så väl insatt i vart felet ligger, men det ser ju inte så ljust ut för en annan..
När jag flyttade hem igen vart jag säker på att jag skulle stanna i Strömsnäs länge nu. Jag trivs ju här.
Men nu är jag lite inne på att kanske förflytta mej någon annanstans efter jag pluggat klart.. vet inte riktigt vart - men inte så nära hemma i alla fall..
Dessutom finns det ju inte så många jobb häromkring..
Time will tell.

WEII!! Läste just på The Sun att Russell Brands karaktär i Forgetting Sarah Marshall (Aldous Snow) får en spin-off-film!! YAY!! Christina Aguilera, Pink, Kate Perry och P. Diddy ska tydligen också vara med i den..

I LOVE HIM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!