GAAAH!!

Inatt var tredje natten jag inte kunde sova sen jag kom hem. Jag orkar inte ha det såhär.
Så nu ska jag stiga upp, ta några piller, messa Agneta och säga att jag kommer imörrn (seg jag är på att svara ibland) och sen blir det ut och springa av mej ilskan.
Har funderat lite också på ifall jag borde ringa Tobias (min psykolog) och fråga om han har tid för mej igen.. men jag tycker det är rätt jobbigt att sitta där och få svåra frågor man ska försöka svara på själv. Och på bordet jämte ligger ett paket näsdukar - precis som att jag skulle bryta ihop närsom.. Ta bort dessa jävla näsdukar - så känner jag mej mer bekväm. Tobias är jäkligt schysst dock.

Jag tycker förövrigt att de senaste dagarna (sen jag började blogga igen) har jag gjort ett rätt bra jobb. Bloggar minst lika mycket som innan. =)

Nu ändrades planerna för förmiddagen. Peter ringde och hörde om jag ville ner och käka på R1.. JA!!




// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!