Sjuklingens funderingar och tacktal.

Idag är jag helt slut.. jag är jättesjuk, men är inte lika nere längre. Orkade i alla fall åka till Markaryd och köpa en flak Staropramen och några Kilkenny - ty imorgon drar jag till Öland.. är inte sugen alls, men det blir säkert roligt. Det är bara nu med sjukdom och stress som man inte orkar med något..

Frida messade innan och undrade hur det var med mej.. jag har väldigt fina vänner. Folk som verkligen bryr sej. Blev så glad när jag kollade Facebook och Bilddagboken i förmiddags. Här är några av de som visade lite omtanke:






Tack, Frida, Mimmi, Johanna, Josse, Jennie, Linus, Berra, Johanna (igen), Folke och Lone!!

I LÖÖV MY FRIENDS!!

Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-06-17 @ 19:56:12

Klart, Kanja. Finns här om det är något! :)

Postat av: Anki
2009-06-17 @ 20:29:19 URL: http://egoanki.blogg.se/

du kommer inte ångra att du åker till öland för det är ett jävla ös där på midsommar, bland det roligaste jag har varit med om =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!