Godmorgon!!

Godmorgon.. ??
Jo, det är morgon för mej och den är god. Riktigt, jävla sjukt god!! Jag är skitglad. =D Och kan pusta ut nu också. Och jag fick sova ut ordentligt med.

Har kollat på Ellen Degeneres - och nu kollar jag på Ellen med.
Jag diggar Ellen. Hon verkar vara en härlig människa. Och hennes talkshow är helt klart bättre än alla andras!! Har inte sett så mycket av komediserien innan.. men den verkar också helt okej =)

Förresten - i måndags skickade jag ett grattis-mail till Lars (som fyllde år) på Facebook och idag svarade han. "Nu e man nästan lika gammal som Elvis va när han dog :/ Låter värre än det är :)" Han har i alla fall ett år till på sej att leva livet. XD

När jag sitter med min laptop såhär.. bloggar/sitter vid msn/lyssnar på musik/surfar/kollar på film i den eller vadsom.. Och bara slappar med en cappuccino/te/cola/öl.. så slår mej alltid tanken att jag ÄLSKAR min laptop. Den är helt underbar!! Vår stationära dator har jag börjat hata - för det är så jävla mycket smidigare med en laptop!! Visst, jag har fått köpa till endel grejer - precis som man fått göra med den stationära. Men det är ju egentligen inget måste med laptopen. Det är bara jag som tyckte det var jobbigt att redigera bilder utan en datamus.. och att inte ha tillgång till nätet på skolan - därav mobilt bredband.. Och så ville jag ha maffigare ljud - därför högtalarna. Och nu när jag köpte ett headset då..
Det är så jäkla smidigt att kunna ha med datorn överallt och den tar knappt någon plats.
Jag har min dator med mej var jag än är i huset. Och när jag bodde i Åsa hade jag nästan alltid med mej den hem över helgerna.
Jag har stora delar av mitt liv i datorn. Jag lever väl lite genom datorn med.. I andra fall är datorn en hjälp för att leva livet. Facebook är också jäkligt bra för att veta vad som händer överallt - speciellt bra nu när man har så många kompisar runtom i Sverige (som man inte håller så bra koll på annars).
 Jag ÄLSKAR verkligen min dator!!

Vad ska jag göra idag då?? Ska städa lite snart. Och sen ska jag börja göra mej i ordning för kvällen i Vittsjö..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!