Hemma..

Fy satan vad varmt det ska vara!! Man kan varken vara inne eller ute.

Idag har jag varit i Timsfors (är rätt nyss hemkommen). Var riktigt roligt. Och barnen kände igen mej - och jag kom till och med ihåg namnet på samtliga barn.
Och imorgon ska jag vikariera då.. roligt roligt =)

Ammi kom och frågade hur det egentligen var med mej och så idag med. Hon hade fått reda på vad som hänt och sa att hon förstod mej. Hon brukar vara väldigt förstående =) När jag var på väg att hoppa av skolan andra gången så var det bland annat hon som löste allt för mej. Att jag fick komma tillbaka till Timsfors och så.
Sylvia var samma energiknippe och jargongen i lärarrummet var precis lika skruvad som vanligt.. UNDERBART!!


Nu har jag stoppat i mej lite nudlar (första käket idag) och ska snart ringa Frida och Rebecca och höra om de ska med ut och gå en runda =) Hoppas hoppas. Jag måste fnittra och berätta om gårdagens samtal för dem =) Jag är förvånansvärt glad idag. Men jag måste fylla dagarna med något nu. Så det blir nog en hel del kompisbesök och i veckan. Och efter helgen så kan jag vara lite halvtråkig igen.
Pappa ringde nyss med och sa att eventuellt blir det Tysklands-resa den 27:e med honom och Tobbe. Jag ska med om jag är hemma i alla fall.
Det börjar bli rätt svårt att hitta datum då jag kan åka på min lilla tågluffning.. för det är helatiden något jag ska göra på nån dag där och nån dag där.. Är krångligt att hitta datum för en sammanhängande resa. Och det är ju mycket smartare att slå ihop allt än att behöva åka iväg typ fyra gånger (Julia, David och Berra ska hälsas på).


Oj - måste ringa broren och säga åt honom och fixa mikrofon till mej.. faast.. blir kanske headset istället.. yeye - får höra med min käre bror.

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!