KNÄPPA MEN ACK SÅ UNDERBARA DAGAR!!

Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt!!
Jag trodde jag skulle hinna blogga i fredags - men jag har varit antingen så full eller bakfull så jag inte orkat bry mej om att blogga. Det fanns något roligare ;) Jag var kanske så upptagen med att utföra grejer jag kunde blogga om - att jag inte bloggat.

Jag hade svinroligt i Falkenberg. Det regnade non-stop då jag var där - vilket var lite trist. Men det var också det enda!!
Mattias och Julia är verkligen några jättefina människor!! HELT UNDERBARA!! Julias kompis, Johanna, hängde med till Harry's också. Vi vann inte på popuizzen - men roligt var det absolut!! Och mitt i folkvimlet sprang jag på Snuda!! Konstigt att första gången man är i Falkenberg träffar man en gammal Strömsnäs-bo och dessutom en go vän till farsan!! Sverige är bra litet ändå!!
WHEREVER I GO - THERE'S PEOPLE I KNOW!!


I fredags gick jag och Julia på stan och tog en fika på Ritz. Härligt =)
När jag kommit hem till Strömsnäs igen ringde Sven mej och undrade om jag ville med till R1. JA!! Sven hade förfest. Men det var inte jätteroligt på Riksettan denna kväll. Så vi stack hem till Sven, hämtade några flak öl och gick bort till husvagnen. INSUPARFEST!! Det var skitkul!!



Och igår hade då Johanna sin student- och 20-årsfest. Jag var väl lite seg i starten där.. smått bakfull och kände inte så många - men sen kom jag jävlar igång då jag stack med Tova och Kristin till Marinan. Golden Gate besöktes också under kvällen - där jag träffade Annie (som jag inte träffat sen jag var 14 typ!!)




SKÅL FÖR EN SOMMAR MED NYTT OCH GAMMALT FOLK MED GLATT HUMÖR OCH FÖR EN SOMMAR UTAN FLER INTRIGER ELLER VITA HELGER!!

Kommentarer
Postat av: Johanna
2009-06-14 @ 19:07:14 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Det är inte så kul att komma till en fest helt själv där man inte känner så många. Uppskattade verkligen att du kom!



Vi måste verkligen ta våran musikalkväll snart! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!