@ home, sick(??), give me a break!!

Det var trevligt hos Jennie. Vi drack kaffe, åt kladdkaka, snackade, skrattade, spelade kort och karusell-spel.

Nu är jag hemma igen.. vet inte riktigt vad jag ska hitta på dock.. kanske plocka i ordning lite på rummet. Nu när det väl är städat blir man rätt peppad på att behålla det så..

Riktigt jävla tråkigt att det regnar också!! Det var ju fint innan idag!! Jag känner mej lite lurad här!! FY!!
Dessutom är jag lite krasslig idag. Huvudvärk och förkylning på G. Mår illa med.. bläk!!

Och jag har kommit på att jag behöver semester.. FRÅN MEJ SJÄLV!! Det är så mycket just nu.. Hjärnan går på högvarv. En massa skit som man egentligen inte ska tänka på och hur många datum och grejer man ska göra som helst. Jag orkar fan inte mer. Om allt fortsätter i denhär takten kommer såsmåningom jag att stänga av helt. Helt mirakulöst "glömmer" man bara bort allt. Från att ha totalkoll till kaos.

Nej, jag sover en stund först.. sedan plocka i ordning.. allt för att slippa tänka..

- FAN!! Nu ringer radiotjänst Kiruna till mej med!!



// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!